
Rahmad janji beri perkhidmatan terbaik
KUALA LUMPUR 6 Nov – Calon Barisan Nasional (BN) di Dewan Undangan Negeri (DUN) Ayer Molek, Datuk Rahmad Mariman berjanji akan memberikan perkhidmatan terbaik kepada rakyat di kawasan itu dalam Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka.
Rahmad berkata, beliau tidak menjanjikan apa-apa dalam pilihan raya itu namun berharap dapat memberikan perkhidmatan terbaik kepada semua lapisan masyarakat di kawasan DUN ditandinginya.
“Alhamdulillah, saya tercalon sekali lagi, saya tak janjikan apa-apa kepada pengundi saya, tidak ada janji bulan dan bintang, cuma Insha-ALLAH saya menjanjikan perkhidmatan terbaik untuk N19 (Ayer Molek),” katanya.
Dalam pada itu, beliau berkata pihaknya akan mematuhi segala prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) yang akan diumumkan dalam masa terdekat sama ada dibenarkan berkempen atau sebaliknya.
Katanya, sekiranya tidak dibenarkan untuk berkempen, beliau akan memastikan kaedah media sosial menjadi perantara untuk mendekati rakyat.
“Kita akan akan ‘follow’ SOP SPR yang akan dikeluarkan tidak lama lagi berkaitan SOP SPR, kalau kata kempen tidak dibenarkan, maka kita gunakan kaedah lain yg dibenarkan, media sosial, sebaran risalah, pamplet dan sebagainya….,” katanya.
Langgani saluran Telegram kami untuk dapatkan berita-berita yang terkini.
Views:
Related


Berita Lain
POLIS MELAKA TUMPASKAN SINDIKET PENIPUAN KERJA SAMBILAN DALAM TALIAN PALSU
MELAKA 9 Julai - Polis Melaka menumpaskan satu sindiket penipuan tawaran kerja sambilan dalam talian yang tidak wujud selepas menahan...
PTPTN-ADTEC MELAKA TEROKA POTENSI KERJASAMA STRATEGIK
TABOH NANING 9 Julai - Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) Negeri Melaka telah mengadakan kunjung hormat ke atas Institut...
FENOMENA KONDA KONDI KEMBALI GEGAR MELAKA
BANDA HILIR 9 Julai – Usaha mengembalikan semula nostalgia permainan tradisional yang diberikan nafas baharu iaitu konda-kondi semakin diterima masyarakat...
MBMB SELESAIKAN 98 PERATUS ADUAN DITERIMA SEPANJANG ENAM BULAN PERTAMA 2025
AYER KEROH 9 Julai - Sebanyak 98 peratus daripada keseluruhan 1,000 aduan diterima Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) sepanjang tempoh...
ENAM KEMATIAN AKIBAT KEMALANGAN TEMPAT KERJA DI MELAKA SETAKAT JUN
MELAKA, 8 Julai - Jabatan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan (JKKP) Melaka merekodkan enam kematian membabitkan empat kes akibat kemalangan di...
HARI BERTEMU PELANGGAN, KOMITMEN MBMB SANTUNI MASYARAKAT
AYER KEROH 8 Julai - Penganjuran Hari Bertemu Pelanggan Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) memudahkan warga bandaraya untuk menyuarakan permasalahan...