
Sulaiman rasmikan Pejabat Operasi Masjid Tanah
MASJID TANAH 2 April – Bangunan Pejabat Operasi Masjid Tanah dirasmikan Ketua Menteri Datuk Seri Utama Sulaiman Md. Ali, di sini sebentar tadi.
Pejabat yang menempatkan beberapa agensi kerajaan negeri di Bangunan Tabung Haji bakal menawarkan pelbagai perkhidmatan kerajaan buat penduduk di kawasan terbabit.
Terdahulu beliau tiba 9.55 pagi dan disambut barisan tetamu kehormat yang hadir bagi menyaksikan detik bersejarah itu.
Hadir sama, Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Datuk Seri Ab Rauf Yusoh serta Setiausaha Kerajaan Negeri Datuk Seri Dr. Hasim Hasan.
Perasmian bangunan tiga tingkat sedia ada itu bakal dilengkapi pelbagai kemudahan termasuk perkhidmatan kaunter dari beberapa agensi termasuk Pejabat Daerah dan Tanah Alor Gajah (Cawangan Masjid Tanah).
Berita lanjut menyusul
Langgani saluran Telegram kami untuk dapatkan berita-berita yang terkini.
Views:
Related


Berita Lain
PERKHIDMATAN KELAS PERTAMA MBMB BUAT WARGA BANDARAYA
AYER KEROH 8 Julai - Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB) terus komited dalam memberikan perkhidmatan kelas pertama kepada seluruh warga...
LTAM KEMBALI RANCAK, CATAT LEBIH 23,000 PENUMPANG
AYER KEROH 8 Julai - Seramai 23,663 penumpang direkodkan tiba dan berlepas dari Lapangan Antarabangsa Melaka (LTAM), Batu Berendam, menerusi...
PROGRAM IJAZAH PENERBANGAN PERTAMA MALAYSIA DILANCAR DI MELAKA
AYER KEROH 8 Julai - Melaka menjadi negeri pertama di Malaysia menawarkan Program Sarjana Muda Penerbangan 'Two U One I'...
‘JOY RIDE’ TAWAR PENGALAMAN NIKMATI PEMANDANGAN MELAKA DARI UDARA
AYER KEROH 8 Julai - Pengunjung dan pelancong singgah ke Melaka berpeluang untuk menikmati pemandangan negeri ini dari udara menerusi...
KITAR SEMULA TRASH TO CASH MPAG KEMBALI SABTU INI
ALOR GAJAH 8 Julai - Program Kitar Semula Trash To Cash Majlis Perbandaran Alor Gajah (MPAG) kembali lagi pada 12...
INDUSTRY PLAYER, THINK-TANKS HIGH ALERT ON ASIA ECONOMIC CHALLENGE AND OPPORTUNITIES
BANDARAYA MELAKA, July 8 – Challenging global economic in upcoming years, 'alert' over 100 participants from both local and international...