
JPN Cawangan Melaka Tengah tutup seminggu akibat COVID-19
AYER KEROH 9 Ogos – Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) Cawangan Melaka Tengah di Plaza Pandan Malim, di sini, ditutup tujuh hari bermula semalam hingga 15 Ogos ini.
Penutupan itu susulan terdapat kes positif COVID-19 dikesan membabitkan pekerja vendor di dalam bangunan itu.
Menerusi notis perintah tutup premis dikeluarkan Pejabat Kesihatan Daerah (PKD) Melaka Tengah, premis itu mula ditutup semalam pada jam 1 tengah hari.
Penutupan premis berkenaan bagi kerja sanitasi di premis terbabit serta langkah pencegahan lain oleh JKN.
Sebagai alternatif, orang ramai boleh mendapatkan khidmat di JPN Daerah Alor Gajah di Bangunan Tabung Haji Masjid Tanah, JPN Cawangan Bandar Alor Gajah, JPN Daerah Jasin dan JPN Pejabat Kesihatan Daerah (PKD) Sungai Rambai@RTC.
Langgani saluran Telegram kami untuk dapatkan berita-berita yang terkini.
Views:
Related


Berita Lain
RXZ RIDE EDITION 3.0: ‘HOMESTAY’ DI MELAKA MERIAH
AYER KEROH 15 Disember - Penganjuran RXZ Members Ride Edition Melaka 3.0 baru-baru ini dilihat membawa limpahan rezeki kepada pengusaha...
MAIM PERKENAL SKIM BANTUAN SIMPANAN PELAJARAN ANAK ASNAF
TELOK MAS 15 Disember - Majlis Agama Islam Melaka (MAIM) memperkenalkan satu lagi skim bantuan baharu dalam membantu pendidikan anak-anak...
MINAT MAIN DAM BAWA TUAH, AHCHAI RANGKUL KEMENANGAN BERGANDA
AYER KEROH 15 Disember - Bermula dengan minat bermain dam aji dan menjadikannya sebagai hobi, tuah berganda menyelebahi Ng Hock...
KAMPUNG FELDA TUN GHAFFAR AIR KANGKONG TERIMA ENAM PROJEK PEMBANGUNAN KOMUNITI
JASIN 15 Disember - Pemilihan Kampung Felda Tun Ghaffar Air Kangkong sebagai Kampung Angkat MADANI Tahun 2025 memfokuskan enam skop...
MPHTJ KELUAR LEBIH 3,000 KOMPAUN PELBAGAI KESALAHAN
BUKIT KATIL 15 Disember - Sebanyak 3,058 kompaun dikeluarkan Majlis Perbandaran Hang Tuah Jaya (MPHTJ) bagi tempoh Januari hingga 5...
‘MUSEUM FUN WALK’ PUPUK AMALAN GAYA HIDUP SIHAT
BANDA HILIR 15 Disember – Perbadanan Muzium Melaka (PERZIM) menganjurkan 'Museum Fun Walk' khusus untuk kakitangannya bagi memupuk kesedaran terhadap...
